• +38(099)5295532 +38(097)0424087 +38(067)5951537
  • Години роботи с 09:00 до 17:30

Обратный звонок

Оставьте номер своего телефона, и мы перезвоним в течении рабочего дня


Я согласен(а) на обработку персональных данных


Народне взуття

Народне взуття.
(Придбати народне взуття).

Фольклорний чи народний стиль у взутті - або взуття з використанням народних елементів, у поєднанні з національним костюмом, відмінно гармонують один з одним. Його ще називають фолк-стилем, народним стилем чи етнічним стилем народів світу. Характерні риси взуття фольклорного стилю: натуральна шкіра, індивідуальний крій, часто використовуються натуральні тканини, вишивки, візерунки, яскраві та насичені кольори такі як наприклад - червоний, квіткові аплікації, малюнки або орнаменти, часто використовується своєрідна, національна обробка вишивкою ( мереживом, аплікацією, біссером, паєтками.
Туфлі народні (фольклорні) жіночі, дитячі
Туфлі народні - жіночі.
Чоботи чорні, жіночі, Народні
Чоботи народні - жіночі
Чоботи червоні для танцю.


Огляд деяких зразків взуття, представлених у нашому магазині:

Чоботи народні чоловічі
Чоботи народні жіночі.
Чоботи-ічіги.
Угорські черевики з гумкою.
Взуття аргентинського танго.
Туфлі народні - каблук віденський.
Туфлі народні – каблук Вірського.
Туфлі народні – каблук блок.
Туфлі фламенко.
Туфлі жіночі – викладацькі.
Румунії.
Туфлі жіночі на роздільній підошві.
Ірландські балетки-джазівки.
Народне танцювальне та сценічне взуття. Народне взуття - це спеціальне танцювальне або сценічне взуття призначене для Ансамблей народного танцю, Ансамблей пісні та танцю, Академічних ансамблів танцю, самодіяльних танцювальних колективів, театрів і філармоній, що відображає індивідуальний характер того чи іншого народу. Кожен народний танець чи пісня, що виконується народним колективом, припускають характерний костюм або особливе танцювальне - народне взуття, що передають традиції, колорит, історію, народів світу.


Зараз народно-сценічне взуття або спеціальне взуття для танцю виробляється тільки для артистів, і в основному у трьох варіантах: для танцю, для цирку та для театральних вистав. Залежно від виду діяльності підбираються матеріали для верху взуття та підошви. Будь-яка виконана модель народного взуття може бути перероблена, змінена та декорована відповідно до характеру народу на індивідуальне замовлення. Проте виготовлене та декороване народне взуття повинне відповідати загальному стилю та характеру костюма того народу, який представляється артистами.


Приклад: якщо це російський танець – тоді використовуються чоботи червоного або чоботи чорного кольору, український танець такі ж кольори, а ось наприклад танець народів півночі – взуття для танцю (народне взуття) має імітувати, унти. Або ось татарські або грузинські Чоботи-ічіги зроблені так, що підошва у чобіт з м'якої натуральної шкіри (тонкий черпак), халява з високим відворотом, гумова вставка на халяву з внутрішньої сторони чобіт тощо.


Спеціальне танцювальне - народне взуття або сценічне взуття наприклад для артистів хору або артистів балету має забезпечувати зручність і комфорт, особливо народне взуття для танцю, оскільки виконавцю народного танцю, необхідно красиво танцювати і виконувати складні трюки, не замислюючись про дискомфорт.


Наприклад: у танці "стукалка" артистам народного танцю необхідно виконувати
зв'язки рухів з так званими перестукуваннями протягом майже всього танцю, отже, і танцювальне взуття, (а саме підошва та підбори) повинні бути такими, щоб захищали від ударів стопу при виконанні таких елементів як дрібнички, ключі, перестукування.


У той же час шкіра підошви повинна бути досить гнучкою, і зручною, щоб дозволяла максимально точно виконувати поставлені танцювальні зв'язки, і рухи протягом всього виступу, крім того хожена підошва повинна бути достатньо міцною для того, щоб витримувати постійні навантаження на репетиціях, і одночасно якісної , не втрачати вигляд. Всі ці вимоги враховані під час підбору взуття для наших артистів та реалізовані в нашому магазині, у розділі: взуття для народних танців. В даному розділі пропонуються чоловіче та жіноче народне взуття (чоботи, туфлі, румунки, кадрилки, чоботи-ічіги і т. д.) і будьте впевнені, що (танцювальне взуття народне) Вам послужить довго!.
Історія появи.


Коротко про розвиток взуття. Археологічні розкопки свідчать, що взуття зі шкіри з'явилося дуже давно. Перші її форми були так вільно примітивні: шматок простої шкіри, і кріпився в кількох місцях.
Як це було? Чоловік узяв шматок шкіри поставив ногу на нього і обернув нею стопу. Щоб тримався цей первісний вид взуття на нозі, з обох боків пробивалися отвори, через які протягався шкіряний поясок, що обв'язував ногу. Однак складки, що вийшли, заважали при ходьбі і натирали ногу, так що довелося зрізати надлишки шкіри. Так утворився крій верху примітивного взуття з "виточками", а трохи згодом з'явилися й окремі деталі. Згодом конструкція взуття розділилася на верх (заготівля) та низ (підошва). Пізніше з'явилося взуття зі спеціально викроєних деталей по-різному

й форми. З усіх шкіряних виробів гардеробу людини, взуття є найважливішою частиною костюма та відрізняється різноманітністю конструкції.
Зразки фольклорного, народного взуття прийшли до нас з історії в мало зміненій формі, продовжують захоплювати і дивувати нас, служать джерелом натхнення, прикладами конструкцій сучасного сценічного та танцювального - народного взуття.


Аналіз еволюціонування типів народної фольклор - взуття свідчить, що, сам принцип, конструювання з якого виходили народні майстри на той час, створювали взуття, є прообразом сучасного конструювання.


Взуття для народного костюма - найбільш специфічне у виробництві частина костюма.
Як було вже сказано, вона повинна бути зручною не доставляти дискомфорту,
тому при пошиття її формі має приділятися особлива увага.
Цю форму, максимально наближену до форми стопи, надають за допомогою членування та швів.


Типи членування.
Існують конструктивні та декоративні; До конструктивних відносяться ті, що ділять заготовку на деталі.
До декоративних; відносяться ті, що застосовуються для декорування. Розвиток виготовлення взуття у світі відбувався поступово від найпростішого цілого елемента взуття до складного, що складається з безлічі деталей конструкції. Спочатку у взутті була мінімальна кількість членувань. У міру розвитку техніки та вдосконалення різноманітних способів обробки матеріалів для взуття конструкція поступово стала більш складною у виготовленні, з'явилася різноманітна декорація, стали застосовувати більш сучасні допоміжні текстильні матеріали та фурнітура.
Шкіряні матеріали та методи їх обробки теж досить сильно змінилися і за способом дублення та за хімічним складом. У виробництві взуття все частіше стали застосовуватися текстильні матеріали, штучні шкіри та синтетичні матеріали, в тому числі і синтетичні шкіри. Однак це стосується взуття масового споживача.


Що стосується сценічного взуття, народного взуття та взуття для народного танцю основа залишилася в основному з натуральної шкіри, тільки в декоруванні можуть застосовуватися штучні матеріали.
Народне взуття дуже важливе для артиста балету, актора, виконавця народних пісень. Артист проходить у ній десятки кілометрів під час репетицій та вистав, концертів, особливо це найважливіший професійний інструмент для танцюристів, оскільки, крім проходження кілометрів, танцюрист ще виконує досить складні танцювальні композиції під час танцю. Тому народне взуття повинне виготовлятися з натуральних шкіряних матеріалів.

 

 

Категория: Мои статьи | Добавил: Pure (13.03.2011) W
Просмотров: 7170 | Рейтинг: 4.7/6
Всего комментариев: 0
Комментарий:
Ваше имя *:
Ваш e-mail *:
Проверочный код *: