Главная » Статьи » Мои статьи

Бальне взуття
Бальне взуття .
Україна - Туфлі - жіноча латина
Туфлі - латина , для бальних танців


Взуття для бальних танців - що це?
Давайте спробуємо дати визначенні бального танцювального взуття . Визначення можна сформулювати так: танцювальне бальне взуття - це унікальна за своєю функціональністю спеціальна спортивно - танцювальне взуття , яка забезпечує продуктивну , максимально комфортну , безпечну роботу стопи танцівника і забезпечує надійне зчеплення підошви з паркетом під час танцю .
Бальне взуття або взуття для бальних танців виготовляється в наш час з різноманітних матеріалів , буває різних моделей і стилів , змінюється з урахуванням Вееня моди і зміни смаку в світі бального танцю , але основа залишається низинній . Взуття для Європейської програми , Латиноамериканської програми тренувальне і дитяче бальне взуття .

Однак бальне взуття - повинне відповідати певним вимогам , крою і фасону , якості матеріалів , використовуваних у виробництві підошви і верху взуття , необхідної форми і способу розташування каблука.
Звичайно ж для Європейської програми використовується так званий стандартний фасон взуття , конструкція і розкрій якої залишається незмінним , тільки може змінюватися матеріал , колір , допоміжні деталі взуття і текстильна фурнітура . У Латиноамериканської взуття використовуються різні фасони . В основному у виготовленні бальною взуття застосовується натуральна шкіра , або еластичні натуральні шкіри. Штучних шкіри такі як: м'яка синтетична шкіра і м'яка колагенова синтетична шкіра застосовуються у виготовленні в основному не основних деталей бального взуття або в допоміжних не видимих ​​частин бального взуття.

У наш час бальне взуття з сатину , блискучою приємною гладкою на дотик тканини все частіше користується популярністю у танцюристів.
Сатин - це блискуча різного кольору гладка тканина , із спеціального щільного переплетення ниток бавовняного і хімічного волокна. Дорогою на вигляд блиск сатиновій , танцювального взуття вже давно став популярний серед більшості модниць танцювального світу , та й виробники вже набагато частіше використовують сатин ніж шкіру. Можна з упевненістю сказати що ця тканина сміливо завойовує своє гідне місце у виробництві бальною взуття.
Рекомендації та поради .
Всім , хто збирається танцювати або вже танцює відомо , що для занять бальними танцями дуже важливо правильно підібрати танцювальну взуття . Ця стаття допоможе вам розібратися і визначиться в різноманітності
спеціалізованої взуття для занять бальними танцями , допоможе правильно вибрати для себе ідеальні туфлі і розповість як правильно доглядати за взуттям.
Все це необхідно для того , щоб людина який прийшов в наш он- лайн магазин зміг собі без особливих клопотів доглянути , підібрати і купити, не втрачаючи часу на походеньки по магазинах , взуття для заняття бальними танцями. (Купити бальну взуття ) .

Те що ми розповімо вам обов'язково допоможе у виборі взуття як новачкам , так і професійним танцівникам у світі бального танцю. Найперше і головне правило: Взуття має бути зручним і легкою, одним словом , вона не повинна вам заважати під час танцю і створювати дискомфорт.
Це потрібно знати .
Супінатор , каблук , підошва , застібка , устілка , шнурки , - всі ці деталі грають важливу роль у взутті , особливо танцювального взуття . Якщо що - то вам "заважає " або приносить дискомфорт - необхідно просто поміняти цю пару взуття і приміряти іншу.
А ми тим часом розповімо Вам про все більш детально .
1 . У Європейській програмі шкарпеточку не потрібно витягати як у латинській . Весь танець виконується в основному за шостій позиції і кроки починаються з каблука з цього у взутті для стандарту застосовується довгий супінатор який допомагає танцюючому в техніці танцю.
2 . У латинській програмі все навпаки. Майже всі рухи починаються з носка з цього дуже важливо красиво тягнути шкарпетка, це можливо тільки з коротким супінатором спеціально зробленим для латинської взуття.
3 . Наприклад якщо танцювати вальс на короткому латинською супінатор це викличе великі незручності для танцюриста і створиться враження , що пара танцює не впевненість оскільки стопа не була зафіксована добре у взутті.
4 . Однак є латинське взутте та з довгим супінатором . Наші танцівниці пристосувалися в цій ситуації , ламають супінатори для того , щоб правильно тягнути стопу , так і виступають на змаганнях. Звичайно це неправильно легше просто купити іншу , нову пару взуття.
5 . А ось партнерам виявилося набагато простіше в цьому плані , для того щоб вони не ламали супінатори , виробники взуття розробили роздільну підошву , яка і покликана забезпечувати створення ідеального в технічному планепод'ема в гомілкостопі , і максимальну свободу рухів стопи партнера. Таку модель під назвою " Флекси " виробляють як для латиноамериканської , програми так і для європейської . Зараз за цією ж технологією виробляються й універсальні туфлі , які призначені для виконання обох програм .
Вибираючи бальну танцювальну взуття , зверніть особливу увагу на супінатор він повинен відповідати Вашому підйому . Приміряючи моделі взуття простежте , щоб Ваша стопа стосувалася устілки всією підошвою .
Купуючи латинську бальну взуття - натягніть носок , і подивіться на підошву , між стопою і супінатором не повинно бути " дірочки " . Устілка краще коли м'яка й зручна . В основному , устілки виготовляються з натуральної шкіри , але бувають і з велюру чи іншого спеціального м'якого матеріалу.

Все це тільки для того , щоб забезпечити комфорт для стопи танцівника і знизити досить велике навантаження на подушечки стопи під час танцю .
Сучасні виробники використовують безліч різного матеріалу для виробництва устілки це може бути устілка з паралона або спеціальної гігієнічної гуми.
Трохи про матеріали для взуття.
Різні виробники бальною взуття мають свої власні технології виробництва : Відповідно застосовуються різноманітні матеріали , використовуються всілякі проміжні деталі , допоміжні текстильні матеріали такі як нитки і клеї .
Ось приміром найпоширеніший матеріал у виробництві бальною танцювального взуття матеріал - сатин .
Сатін ( c французької - satin , від арабського Зайтуні , від Зайтун - старовинного арабської назви китайської гавані Цюаньчжоу , ця тканина вивозилася з Цюаньчжоу і потрапляла , в різні країни. Сатинова тканина має ряд переваг , наприклад ; її можна фарбувати , обшивати блискітками , обклеювати стразами , загалом прикрашати туфлі відповідно до стилем костюма і имедж пари . Але є і мінуси , наприклад , термін служби сатиновій взуття
набагато менше ніж у натуральній , тому - що вона швидко втрачає свій товарний вигляд.
 Взуття з натуральної шкіри необхідно підбирати розмір в розмір , тому - що шкіра має властивість розтягуватися , ну а у випадку з танцювальним взуттям коли вона знаходиться постійно під навантаженням знос багаторазово збільшується і туфлі стають ширше. Туфлі зі штучної шкіри розтягується менше , ОНАКО зношуються швидше , у взутті з штучних матеріалів танцівник відчуває як би " не в своїй тарілці " у порівнянні з взуттям з натуральної шкіри , до того ж натуральні матеріали набагато гігієнічніше , вони вбирають вологу. І ще , в танцювального взуття з натуральної шкіри ноги втомлюються набагато менше.
  

Шкіряне взуття , в основному , має класичні кольори: традиційно використовуються білий , чорний , і різні відтінки бежевого. Колись у моді були срібні і золоті туфлі , але мода має властивість повертатися , з цього ці кольори ми ще побачимо на паркеті. Зараз стали модними і користуються чималою популярністю матеріали з нубуку та замша .
Нубук - це спеціально вироблена шкіра , має під шліфовану лицьову поверхню схожу на замшу .
Замша набагато м'якше нубуку , схожа на тканину. Зовнішній вигляд і м'якість не змінюється при пранні в воді до 60 градусів. Нубук добре вбирає в себе вологу , тому не потрібно мочити підошву у воді , щоб не ковзати під час виступу по паркету - Ви можете зіпсувати обновку . З часом темне взуття з нубуку світлішає - доглядайте за ними регулярно , і вони довше прослужать вам .
Лакова взуття для танцю - гордість партнерів , виконуючих стандарт - європейську програму .
Однак мода змінюється і зараз все частіше можна побачити лакові моделі і у виконавців латиноамериканської програми .
З метою економії , щоб взуття було легше і дешевше , виробники все частіше використовують штучну шкіру для виробництва. Такі вироби не розтягуються не зношуються довше ніж Коженая танцювальне взуття , виглядають майже як туфлі з натуральної шкіри , але як було вже сказано вище поступаються Коженая бальних туфлям за багатьма параметрами . Прогрес не стоїть на місці це стосується і бальною взуття. Зараз все частіше можна зустріти оригінальні жіночі та чоловічі бальні туфлі де застосовуються у виробах поєднання різних матеріалів , наприклад: у жіночих - латинських туфлях все частіше застосовується поєднання сітки і шкіри ,
або сітки і сатину , комбінуються натуральна шкіра і замш , задоволена часто поєднують натуральні матеріали та штучні матеріали. Залишається тільки підібрати модель яка як кажуть "на Вас дивиться " .
Каблуки .
Слово « каблук » ймовірно походить від тюркського kabluk , саме ж слово kabluk походить від араб . Кab - що в перекладі на російську мову означає « п'ята , п'ята ».
Каблук - це спеціальна деталь взуття ( бальною взуття в тому числі) у вигляді вертикальної підставки , яка служить для того щоб підняти п'яту ноги вище рівня носка . Каблук існує ще з часів середньовіччя , але й донині одн з головних деталлю взуття. Каблуки мають різноманітну довжину , форму , і виготовляються з різних матеріалів. Кожен виробник має власну методику чи технологію їх виробництва. Наприклад : є такі моделі в яких каблук візуально знаходиться під п'ятою ,
а є моделі в яких як би заведений під стопу , але це тільки візуально насправді ж завжди вертикальна вісь каблука знаходиться строго під центром п'яти.
У жіночих туфлях для конкурсів використовуються три види підборів:
1.Клеш ( flare heel ) : Каблук під назвою кльош вважається дуже стійким , він розширюється , до низу самого каблука і має найбільшу сопрікосающіхся площа з паркетом серед всієї жіночої бальною взуття.
Залежно від виробника , він буває товщі або тонше біля основи , " расклешаються " на кінці каблука різко або поступово. У фірми " Dance Naturals " , наприклад , до продажу представлені обидва варіанти каблука.
2 . Прямий каблук ( slim heel ) : Чимало любительок серед дівчат прямого каблука.
Багато танцівниці вважають , що саме модель прямого каблуком особливо прикрашає ногу , робить її витонченіше і акуратніше.
Зверніть увагу , що різні фірми- виробники бальною взуття , прямий каблук випускають різної товщини :
" DanceFox " пропонує тонкий slim heel , " Аїда " - дещо товщі .
3 . Контур ( contour heel ) : Contour - це новий , прямий каблук від Supadance ,
виробляється і іншими виробниками.
Він трохи звужений в центрі і має незначне розкльошені .
Останні час вузькі підбори стають досить популярні, і ця розробка є альтернативою традиційному каблуку slim heel . У наш час в інтернет магазинах можна знайти крім традиційних моделей каблуків , і інші більш сучасні види , такі як: Напівпрозорі , прозорі , з різноманітними вставками , і навіть металеві - такі своєрідні варіанти пропонують своїм покупцям
" Dance Naturals " і " Ray Rose " . І якщо наприклад в європейській програмі , скоріше всього , такі новинки будуть виглядати незвично , то в латинській програмі вони чудово доповнять імідж пари не тільки на показовому виступі , але і на черговому турнірі. Меля , наприклад останній Чемпіонат Росії в 2009 році в латиноамериканській програмі танцювала саме на металевому каблуці. Що стосується висоти підборів на жіночих і чоловічих танцювальних бальних туфлях . На жіночій бальною взуття підбори коливаються від 5 до 9 см , або в перекладі на дюйм - від 2 до 3.5 дюймів. Англійським дюймом дорівнює 2,54 см. У чоловіків підбори на бальній взуття для європейських танців , висотою приблизно 2 см (1 дюйм). Каблук широкий , стійкий , зроблений всередині з твердих порід дерева , а зверху облицьований натуральної натуральною шкірою , або іншим матеріалом.
Туфлі для латиноамериканської програми бувають висотою : 4 - 4,5 см або 1,5 - 2 дюйми.
І ще , каблуки в деякій взуття для латинської програми мають меншу площу зіткнення з паркетом , і зроблені так , що точка опори на каблук зміщена ближче до середини п'яти, причому є такі моделі де каблук візуально заведений під стопу сильніше , ніж в інших , але вісь каблука знаходиться строго по центру п'яти.
Це допомагає краще балансувати і працювати стопою танцівнику так , як того вимагає латинська специфіка програми .
Є у виробників і такі свої секретні прийоми як наприклад у DanceAmo : Чоловіча бальна взуття для європейської програми має спеціальний амортизатор в підборах , який так само м'яко приймає вагу і не дозволяє прослизати стопі . А ось модель Torino цієї ж марки , для латинської програми має так званий " листковий " каблук , і захищає суглоби ніг , амортизуючи навантаження під час виконання танцю .
Шнурівка .
Якщо вибір каблука у чоловічої половини танцюристів не так вже й великий , то різноманітність моделей танцювальної бальної взуття зі шнурівкою заслуговує уваги. Якщо звернеться до статистики, то для взуття у якої 12 пар отворів для шнурівки існує на багато більшу кількість варіантів шнурівки , ніж у бальній взуття
у якої отворів звичайно 5 пар , іншими словами способів шнурівки у бальних туфель виходить менше . Звичайно ж артисти не намагаються використовувати всі існуючі способи , вони використовують звичайну паралельну шнурівку . Існують і такі моделі у яких всього 3 пари отворів , або ж їх зовсім немає ,
шнурівка просто не передбачена. Будьте уважні , купуючи таку пару - нога в них фіксується набагато слабкіше , ніж у взутті зі шнурівкою , коли виконуєте танцювальні рухи то можна отримати травму.
У виробників є й інші цікаві варіанти взуття - " Supadance " , наприклад : пропонує модель чоловічих туфель для європейської програми , де отвори для шнурівки знаходяться , не по центру стопи , а збоку на зовнішній стороні взуття. Будь-якому виконавцю важливо , щоб шнурки під час виконання танцю не розв'язувати .
За цим зверніть увагу на цю деталь . Є шнурки виготовляються з синтетичних волокон , вони служать довше , але більш слизькі ніж шнурки з натуральних матеріалів які менше ковзають , а значить не розв'язуються .
Застібки.
У свою чергу партнеркам слід звернути увагу на таку деталь як застібки.
Застібки в основному являють собою різного виду металеві пряжки , розташовані на взуття з зовнішнього боку стопи. Дуже важливо , щоб вони легко розстібалися при знятті і застібалися при одяганні взуття , і при цьому щільно утримували ремінець на нозі під час танцю .
У деяких моделях застосовується традиційна пряжка яка є декоративною , особливість цієї пряжки в тому , що її не треба застібати щоразу , достатньо на початку один раз відрегулювати потрібну довжину ремінця. Функцію застібки виконує захований спеціальний гачок , який знаходиться під пряжкою і абсолютно непомітний з боку . Ця технологія в свій час стала часто застосовуватися у виробництві фурнетури для масової і повсякденного взуття , а тепер і завойовує популярність у взутті для бальних танців.

Модельний ряд танцювального взуття .
Сучасні виробники зараз пропонують воістину великий і багатий асортимент танцювального взуття .
Не секрет , що чоловічі і жіночі туфлі повинні бути не тільки якісними , зручними , а й елегантними , відповідними танцювального костюму , так як в іміджі пари важлива будь-яка деталь , особливо бальна взуття .
Необхідно правильно зорієнтуватися в різноманітті моделей і придбати те , що підходить саме Вам , тому розкажу про найбільш поширених моделях взуття для бальних танців.

Чоловічий стандарт . (Купити Чоловічий стандарт) .
Жіночий стандарт . (Купити Жіночий стандарт ) .
Чоловіча латина . (Купити Чоловічу латину ) .
Жіноча латина . (Купити Жіночу латину ) .

Категория: Мои статьи | Добавил: master (26.09.2013)
Просмотров: 5495 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar